claaraleerby

Alla inlägg under juni 2011

Av clara lerby - 8 juni 2011 16:39

hejsan alla mogna :) 

alla andra hejdå :)

ida har jag varit i skolan som vanligt -.- vad ska man säga alla vet redan vad man tycker om det! -.- 

iaf efetyr skolan var det iup jätte kul det med -.- eller inte :s 

men det gick bra inte en underkänd ! 

efetr det träffade jag sara och några till så stannade jag där litta sen så ringde mamma och då skulle jagh hem och äta . :) gotti gotti mat :) 

och nu sitter jag här :) 


blir bara 2 riktiga skoldagar för mig denna vecka:))))))) 

för i morgon ska vi till dala med klassen :o

och på fredag ska jag på student så jag ska inte till skolan alls :) 
riktigt skööööönt :)  


bara så sjukt sur på dig/er !

bry er inte ! 


   alla har ju varit små :) 

vill vara det igen slipper man alla problem ! 

Av clara lerby - 2 juni 2011 14:36

hejsan sötisar :) 

det är så mycke som har hänt.. ! 

men nu äe allt bra så jag ska börja blogga litte i gen ! :) 

idag vaknade man brevid sötisen maja:) 

efetr det gick vi ut och åt frukost sen stack vi till stranden ett litet tag :) 

niiiice 

nu sitter man här och väntar på mamsii ! hon sak komma hit hos maja och fika litta :)

men nu ska jag fiixa en sak. :) m

och tack så mycke maja för headern  du gjort snäckan ! 


bara så ni vet gjorde jag slut med oskar för typ 3 veckor sedan ...

funka inte mer ! !


menmen !

puss på er .  ; )


   pussssssssssssssss:*

Presentation

Hej jag är en tjej på 12 år ;)
Jag älskar att spela handboll och vara med mina vänner !
sen älskar jag min Oskar mest !
;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards