claaraleerby

Alla inlägg under maj 2011

Av clara lerby - 4 maj 2011 15:12

hejsan allihopa ! ;)

trevlig dag i dag.. 

riktigt kul med idrott . :)) 

hade typ sånt test !  men tyckte det gick bra ! ;) 

typ inte så mkt som har hänt så pallar inte skriva sp mkt i heller 

men i kväll blir det plugga och kanske ut och springa ! ;) 

det *gillas* :) 

saknar alla mina handbolssvänner så otroligt mycket ! :( 


fyller år om 4 dagar ! sen är man 12 :=) min älskling ! ;) 


   min 2 älskling !   





Av clara lerby - 2 maj 2011 15:17

hejsan ! :p

idag vaknade man halv 8 hehee.:o 

gick upp hade liksom bara en halv timme på mig jag åt fixa mig och såånt sen så åt jag sen stack jag till skolan när jag kom till skolan så stog alla och väntade snacka lite med maja och såånt efersom vi inte träffas mer änn på rasterna. :S 

bajjjsigt ! ikväll blir det simonsson vi ska iväg .. inte så kul ! ! ! ! menmen ! 

sen blir det att träna litte och kanske litte lääääääxa kuuul :O 


men nu måste jag äta för annars döör jag puss ! :d


fyller år om 7 dagar ... Hihihi .. :d 







Av clara lerby - 1 maj 2011 10:53

hejj :D 

idag vaknade man upp brevid majsaan ! :D 

gööt .. kl var ca 10.00 :D efter det tog vi på oss pyamas och stack ut och hoppade. 

sen gick vi inn igen .. nu sitter vi och väntar på att pannkakorna ska bli klara efter vi har ätit så fixar vi oss lite och så sen drar vi ut och träffar folk :D tror vi ska spela fotboll och typ sååååååååååånt :d 

sen hämtar pappa mig lite senare . :S

ja blir ett inlägg senare pöss pöss:D 

   världensfinastevän<3

Presentation

Hej jag är en tjej på 12 år ;)
Jag älskar att spela handboll och vara med mina vänner !
sen älskar jag min Oskar mest !
;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards