claaraleerby

Alla inlägg under april 2011

Av clara lerby - 30 april 2011 22:36

  hehe :D 

bra införmation ! 

hejjjjjdååååååååå! :d blir nanna brevid maja nu pööss ! 

Av clara lerby - 30 april 2011 22:33


 

haha :D 

jag och världensbästavän gjorde liten kukulig vidio ! :D 


puuuuuuuuuuuus :D

Av clara lerby - 30 april 2011 19:39

hejsan alla goa ! 

så mycket som har hänt så har inte orkat blogga.. ! 

men nu är det över då tänkte börja igen . 

och inte lönt att ni komenterar vad för att det kan jag inte säga ;/

menmen ! kan berätta lite om i dag . :D 


valborg: idag vaknade jag 10 .. BROR TAPPADE SIN MOBIL och så vakna jag .., 

men det var ändå dags jag åt och klädde på mig och typ ja satt lite vid datan sen stack jag till lindhal och när jag kom dit så stack vi direkt till mc.. vi träffade hennes pappa och fick sånna där västar.. asså hmm jag har nog inseet nu att jag e liten det gick ner till knäna .. :o efter det kom simonsson också . vi skulle visa vägen till ett sånt lopp  ;) haha :D

Efter det så gick jag och simonsson till mc och åt .. ! 

och sen hände en sak ! 

jag kan inte berätta jag får inte och inte lönt att ni fråga simonsson i heller " 

efter det så kom hennes föräldrar hämta oss sen stack vi hem till mig så snacka hennes pappa med mina föräldrar om en sak ! 

jag är så jävla rädd så det inte finns .. 

linnea vi 2 hjälper varandra alltid och vi 2 ska klara detta ! 

älskar dig syster ! <3

jaja sen stack jag hem till maja sover här .. :D innan var vi ute och gjorde med massa saker .. maja bröt sin nagel på studsemattan .. :( 

men sånt händer ! 

men ska snart äta puuuuuuuuuuuuuuuuus ! 

   okejj , bildsen bjuder jag på .. :O 


JAG ÄLSKAR MIN ALRABÄSTAVÄN ! 


Presentation

Hej jag är en tjej på 12 år ;)
Jag älskar att spela handboll och vara med mina vänner !
sen älskar jag min Oskar mest !
;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards