claaraleerby

Alla inlägg under februari 2011

Av clara lerby - 21 februari 2011 10:49

idag blir det lindhal. 

spelmiddag ! 

HAH. låter lite kul..

stackars sanna ..

älskar daj !

<3


pallar inte skriva mer bye !

Av clara lerby - 21 februari 2011 10:45

halloj ;) 

i går så var det cappy cup :) 

vi vann b slutspel . 

hehe. ;)


Orkar inte lägga in bilderna sen dess så asså jag tror  jag skiter i det ;) 

...


puss !

   saknar diig älskling . 

kom hem nuu ! §

Av clara lerby - 18 februari 2011 13:53

Lov nu gööt ;)


Loooooooooooooov nu gööt ;) riktigt skönt att skippa läxor och bara slappa i en vecka,, fast tror det blir mycket att göra.. 

prov på mndagen;S så får väll ändå gör LÄXA ;/


Skolan i dag var faktiskt riktigt kort. 

först så hade vi test sen hade vi läga till engelskan. 

sen så var det rast.. KuLKuL.. 

sen så hade vi matte. HAHAHAHAHAHAHAHA XD

Var rätt så ballt liksom !

HAHAHAHAHAHA,, ni vill inte veta vad som hände !

sen så åt vi sen hade vi svenska,, coolt :dd

Så hadee vi typ en sån som haqde varit på vår skola i en månad som var typ praua eller vad det heter,, så skulle hon sluta i dag så vi fick godis så tittade vi på vår lärares favorite musik !

DRYYG ! 

men men ! 

snäll som fan !

kom hem chillar litta nu ska ut sen,, sen drar jag till min granne ! 

är litte där sen blir det väll sängen i tid i kväll ! 

handbolls cup i morgon ! samling 6 på morgonen !

HAHA,, coolt Xd

Nej,, kommefr vara så trött så det inte finns !



ska inte underhålla er mer, för nu ska jag ut och spela handboll med några vänner ..

älskar er !


PUSS ! 


bjuder på bilden ;)   

Av clara lerby - 15 februari 2011 17:17

Lite olika bilder !

inget att göra ! 


   jag ;)

   ush !

   hehe, mee ! 

   majababe !

   MOBBA INTE MAJ ! 

   meee :O

   Älsklingen min ;)

wilma babe !

    

HannaH Flickvän ! 

  

sanna fiine ! <3


Sara har ingen bild på daj

och inte på daj mathilda i heler ;:(

och inte anna !

men älskar er hjärtan ! <3

Av clara lerby - 15 februari 2011 17:14

VET !

Har inte bloggat på länge har inte pallat ! 

LAT !


men ska börja igen tycker jag ! 


just nu sitter jag och gör mina bajjsläxxor !

Fast tror jag ska gå och äta ni i stället ;) 

KYCKLING MOOMS ! 


Oskar ;) 

du är bäst

lawyow ! 


Blir ett till inlägg i kväll ;) 


//   

Presentation

Hej jag är en tjej på 12 år ;)
Jag älskar att spela handboll och vara med mina vänner !
sen älskar jag min Oskar mest !
;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards