claaraleerby

Alla inlägg under januari 2011

Av clara lerby - 22 januari 2011 12:19

godmorgon ;)

jag och maja baknade typ för en timme och en halvtimme sedan ;)

trötta är vi ;)

pappa kommer och hämtar mig kl halv 3 då sticker vi till malmö ;)



VIktigt;)

Jag och maja har gjort en radio ;)

så om ni vill bestämma låt eller bli vår jäst så

komentera och och skriv era mail adresser ;))


Om ni vill något så komentera på www.majjarosen.bloggplatsen.se


hörs ses / clara (L)

Av clara lerby - 21 januari 2011 23:26

hajj ;) 


Sover hos majseen i kväll;) 

Snackat litta med mathilda lindberg ;) 

Fixat hennes blogg och sånt !

Mathildalindberg.bloggplatsen.se !

AALLA KOLAA !


I morgon tror jag att jag och maja slappar ;) 

Sen stigger jag hem på kvällen för på söndag 

ska jag ju träffa oskar finaste spetz och hannah och wilma ! 

Kommer bli super duper roligt !



men det blir ett inlägg lite senare eller i morgon för nu ska jag 

och majja titta på film  :===))) 


// claara pöös ;=) 

Av clara lerby - 21 januari 2011 12:56

Hajsan alla goa människor ;)

 

Skolan har varit perfekt ;)

Skolan ordnat att vi fick gå till

gas på vår skoltid så vi slapp det jobbiska =))

Hääldre vara här än i skolan ;)

När vår skoltid är slut sticker

jag och maja till mc ;)

Vi ska bli tjockaaa  

 

Pööös !

///// claara   

Av clara lerby - 19 januari 2011 16:40

vill bara att alla ska veta att jag älskar min kille mest !

Oskar speetz !

Mitt allt !

Du betyder allt och lita till !

Du är mitt halva hjärta !

Glöm aldrig det gubben !

;))

jag tänker på daj hel tiden !

För du betyder allt !

ingen annan betyder så för maj som du !

du är den finaste och den bästa som finns !

och det ska du veta ;)

När allt är skit så sitter jag med daj hela tiden ! 


ÄÄlskar DDaj OOskar ! 


  

Av clara lerby - 19 januari 2011 16:28

Hajj!

Ursäka maj !

jag har tyvärr inte haft tid !

Mycket läxor mycket skojj !

så srry !

Men nu så jävlar !

nu tar vi nya tag och forsätter blogga igen !

bara så alla vet så älskar jag min underbara OSKAR ;)


smsa ring förhelvete 0763146451 ;)


HANDBOLL ;)

Av clara lerby - 1 januari 2011 23:00


Bild på min älskling Maja ;)  

Av clara lerby - 1 januari 2011 22:57

Kanske lite sen men men ..

haha,

bilderna kommer om några dagar !

asså biderna från nyår ;)))))

 

Men nu ville jag faktiskt bara tala om

hur mkt jag älskar min maja rosen ;)

 

 

Maja rosen ?

du betyder så himmla mycket för mig "

Du lyser för mig hela tiden !

När jag råter sitter du brevid mig

och tröstar mig !

Du får mig att må bra !

 

ÄLSKARDIGVÄRLDENSBÄSTAVÄN "

Presentation

Hej jag är en tjej på 12 år ;)
Jag älskar att spela handboll och vara med mina vänner !
sen älskar jag min Oskar mest !
;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards